لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

هدف ما ارائه مطالب برای زیبایی پوست و مو شما است

  • مشاوره پوست و مو آنلاین چقدر موثر است؟
  • صفر تا صد کربوکسی تراپی
  • لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟
  • پی آر پی چگونه انجام می شود؟

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

۶ بازديد
۰ ۰

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد موثرترین روش رفع موهای زائد موجود است که به طور دائم رشد مو را تا 90 درصد کاهش می دهد و پوست شما را صاف تر می کند. مناسب برای آقایان و خانم ها و تمام رنگ های پوست، می تواند تقریباً هر قسمت از بدن، از جمله نواحی حساس مانند صورت و خط بیکینی را درمان کند. بر خلاف روش‌های دیگر مانند اپیلاسیون، کرم‌های رفع موهای زائد و اصلاح، لیزر موهای زائد بدون ایجاد موهای زیر پوستی و تحریکات مرتبط ماندگار است. موها همچنین نازک‌تر و نرم‌تر می‌شوند، بنابراین کمتر دیده می‌شوند و بعد از هر درمان کندتر رشد می‌کنند.

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

لیزر موهای زائد با استفاده از پالس های نوری و انرژی حرارتی کوتاه مدت، فولیکول های مو را از طریق تجزیه فتوترمال از بین می برد و از بازسازی فولیکول های مو جلوگیری می کند.
انرژی نور ساطع شده توسط لیزر توسط ملانین مو جذب می شود. این کار ریشه‌های موی زیر پوست را در مراحل خاصی از چرخه رشد مورد هدف قرار می‌دهد، به پیاز آسیب می‌رساند و از بازسازی جلوگیری می‌کند، فرآیندی که فتوترمولیز نامیده می‌شود. به همین دلیل است که ما حداقل 8 جلسه با فاصله 4 تا 6 هفته را توصیه می کنیم تا اطمینان حاصل شود که تمام فولیکول های مو در زمان مناسب هدف قرار می گیرند.
چرا لیزر موهای زائد را در کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری بهترین مرکز لیزر موهای زائد در زعفرانیه انتخاب کنید؟
ماموریت ما برای ارائه اعتماد به نفس از طریق پوست بهتر در قلب هر کاری است که انجام می دهیم.
ما مانند سایر تامین کنندگان نیستیم. ما به میلیون ها مشتری خدمات رسانی کرده ایم و مراقبت و ایمنی هر مشتری را در قلب کسب و کار خود قرار داده ایم. بنابراین، سفر شما به سمت پوست صاف و بدون نگرانی با شما آغاز می شود. برنامه درمانی شخصی شما با یک قرار ملاقات برای مشاوره پوست و مو رایگان با یک پزشک آموزش دیده شروع می شود که همیشه موهای شما، نوع پوست شما را ارزیابی می کند و قبل از شروع درمان آزمایش مناسب بودن را انجام می دهد. ما به طور کامل در مورد این روش بحث خواهیم کرد، تعداد صحیح درمان ها، مراقبت های بعد از شما و نتایج مورد انتظار را توصیه می کنیم. زمان شروع درمان است. ساده است.

تخصص پزشکی و ایمنی ما

کلینیک پوست و مو دکتر جعفری یکی از بهترین کلینیک زیبایی در تهران توسط سازمان بهداشت کاملا تایید و دارای مجور رسمی است. هنگام انتخاب لیزر، باید مطمئن شوید که در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در زعفرانیه و یا مناطق دیگر انجام می دهید. همچنین در امن ترین مکان هستید و استانداردها و پروتکل های آموزشی سختگیرانه ای را در نظر بگیرید. اینجاست که کلینیک دکتر جعفری وارد می شود. همه مشاوران، پزشکان و پرستاران ما در وزارت بهداشت ثبت نام کرده اند و هر پزشک از نظر پزشکی آموزش دیده است.
در بیش از 8 سال گذشته، ما بیش از  20000هزار درمان را به مشتریان راضی ارائه کرده‌ایم که برخی از این نتایج راضی بودند مثلا کسانی که از تزریق ژل و تزریق بوتاکس استفاده کرده اند همه راضی هستند .ما به برتری خود می بالیم و مراقبت از بیمار را در مرکز هر کاری قرار می دهیم، بنابراین می توانید اعتماد کنید که در بهترین و ایمن ترین مکان برای لیزر موهای زائد هستید.

قیمت لیزر موهای زائد

برای لیزر موهای زائد چه هزینه ای خواهم پرداخت؟
هزینه لیزر موهای زائد می تواند بین هر بیمار بسیار متفاوت باشد زیرا قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. این موارد شامل اندازه ناحیه تحت درمان، تعداد درمان های مورد نیاز و اینکه چه کسی درمان را انجام می دهد می باشد.
نحوه طبقه بندی نواحی بدن نیز می تواند از سالنی به سالن دیگر متفاوت باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.